מג'נגלת את החיים

שואלים אותי לא פעם מה אני עושה ביום יום ?
אז אני עושה המון דברים ולכולם אני מחוברת בנימי נשמתי:

אני יוצרת תכנים להפעלות – שולפת מהכובע רעיון ונושא לאירוע , יושבת וחוקרת את הנושא לעומקו, מגלה עולמות מרתקים, מוצאת את הבידול ויוצרת את התוכן לאירוע כך שיהיה מעניין, ססגוני, יצירתי ובלתי נשכח .

אני יועצת ומלווה אישית לפעילויות ואירועי תוכן – תוך כדי תהליך הליווי אני מגלה את החוזקות של הלקוח/המפעיל, מחדדת ומחזקת ומכוונת את הלקוח להשתמש בחוזקות שלו לחידוד מטרת האירוע והפעלתו ברמה הגבוהה ביותר, לפעמים אני נותנת את הפוש הראשוני תוך כדי ליווי צמוד כך שהלקוח ירכיש בטחון לפעול ותוך כדי תהליך הוא מגלה שהוא כבר פועל לבד בכוחות עצמו באופן ייחודי עצמאי ויצירתי , לשם בדיוק אני מכוונת את תהליך הליווי שלי.

בניית קונספט לפעילויות – בונה את הרעיון העומד מאחורי היצירה/ההפעלה משלב 0, תוך כדי חיודד מחשבה ומטרה אני יוצאת לפעולה ממוקדת מול קהל היעד וכך מגיעה למטרה הסופית שזוהי התמונה המנצחת של כל אירוע והפקה.

מפיקת תוכן ומפעילה – בכל אירוע מחדש אני משקיעה המון רגש סביב העשייה , ההקשבה לצרכי הלקוח , איתור הבידול , לחדש ולהתחדש , למלא אנרגיות ומצברים , לשמור על ערכי המותג.
אומרים ש " שם טוב יותר משמן טוב " והמטרה היא להעביר את המסר באירועים ובפעילויות .לימוד וארגון השטח בכל הרבדים: לוגיסטיקה , לוז האירוע , הקמות פירוק הרכבה , פגישת ספקים , מענה ללקוח להיות פתוחה וקשובה ופשוט להנות .

בונה את החזון האישי שלי ונכנסת לפרק ב' של חיי – כבר עובדת על זה … תשמעו בהמשך 🙂 שווה להשאר בסביבה

אמא – תפקיד חיי, ובשבילי זה המקום והתפקיד המאתגרים ביותר המסבים לי למידה אינסופית על עצמי דרך האימהות .

מוזמנים לשוחח עימי לשאול שאלות ואשמח להגיב לכם
שלכם באהבה, מורן

כתיבת תגובה