קצת עליי… התחלות אי אפשר לשכוח…

כשהתחלתי את דרכי בעולם הפעלות האירועים והפקות התוכן שזה היה ממש ממש מזמן יצאתי לדרך עם נסיון כטניסאית ומאמנת טניס, בוגרת ביה"ס למשחק ועם המון תשוקה ואהבה לתחום…הרגשתי שאף אחד לא יכול לעצור אותי!
כי כשאוהבים משהו באמת, מהבטן והלב אין כח בעולם שיעצור אתכם.
אבל… ויש פה אבל גדול: רצון ותשוקה גדולה הם רק חלק מהכלים להצלחה
כי מסתבר שהדלתות לא חיכו לי פתוחות לרווחה והייתי צריכה 'להלחם' על המקום שלי, לדפוק על הרבה דלתות, להוכיח את הכשרון שבי ולהראות כמה אני באמת אוהבת וראויה לעשות את מה שאני עושה….

חוויתי לא מעט נקודות מפנה בדרך כשהרגשתי שאני 'מבולבלת' ולא הולך לי כמו שחשבתי וכמעט וויתרתי, באחד מרגעי השבירה הלכתי ללמוד סטיילינג (שחשבתי שאולי יעניין אותי) ובדרך לא דרך הגעתי לעוזרת מפיקה בשם סמדר גנזי שלימדה אותי וכך העשרתי את עצמי במקצוע ובכלים נוספים שתורמים לי רבות לכל עניין ההפקות, עבודה מול ספקים , תיאום ניהול ועוד.

בגיל 30 אחרי שכל העולם ואחותו שאלו אותי "מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה?", הבנתי! כל הנקודות במסע חיי התחברו לי לכדי ידע, יצירתיות, תעוזה, כשרון, מיומנות, כל אלו יחד הכינו אותי למי שאני היום.
בנינו, הלוואי והיה לי בנק' ההתחלה את הידע שיש לי היום, אבל כמו שאתם מבינים הייתי נחושה 'ללמוד דרך הרגליים' , 'ללמוד תוך כדי תנועה', להכשל ולהתחשל ולהמציא את עצמי כל פעם מחדש, הרבה יותר חדש, חדש לפני כולם.
אט אט נבנה המקום שלי, השם שלי, המותג שלי, החברה שלי והאהבה הקטנה שהיתה רק שלי, הפכה להיות גדולה ושל כ"כ הרבה ילדים, הורים, עובדים, חברות ועוד ועוד שבוחרים בי כל פעם מחדש (דבר שאינו ברור לי מאליו כלל) וזה ממלא לי את הלב וגורם לי להמשיך עוד ועוד…

מהמקום בו אני נמצאת כיום, עם נסיון רב שנים כבעלת חברת ספורט פרו, אשר מאחוריה מאות הפקות תוכן ואירועים לקטנים ולגדולים שיצרתי והפעלתי בעצמי תוך כדי שילוב והכשרת צוותי מפעילים, אני מרגישה שהשליחות הבאה שלי היא להעביר את הידע הרב שצברתי למי שכמוני אוהב את התחום ורוצה ורוצה לגדול לתוך החלום הגדול של הפקה והפעלת אירועים עם צעדים בטוחים יותר…עם כלים חזקים יותר, עם נסיון של מישהו שיודע על מה הוא מדבר, מישהו שמכיר את הדרך, שיודע מה הקהל רוצה, שמכיר את כל האתגרים שיכולים להיות, שיודע להמציא את עצמו כל פעם מחדש ולהשאר תמיד רלוונטי ונדרש.
כל אחד ואחד מאיתנו הינו ייחודי, כל מה שנחוץ הוא למצוא את הבידול ולהפריח אותו לאוויר העולם ללא גבולות.